czwartek, 11 kwietnia 2013

Boje się ! + pytanie na temat + tajemnica

Hhhhhhhhheej.....



jestem przerażony. Jutro będą mi zdejmowali szwy, strrrasznie się boje :(. Oby nie było żadnych komplikacji... Chciałem się Was jeszcze zapytać, jakie macie propozycje tematów do postów " Więcej o: ", ponieważ ostatni post właśnie z tym był kompletną porażką, napisałem go tak na szybko, w ok. 5 minut no i są tego skutki... Propozycje dajcie w komentarzach. A teraz kilka stron na temat tajemnicy McDonalda:

I cytat pewnej osoby:  Biorą frytki proste od McCain , i nie są to
ziemniaki w całości tylko zmielona i uformowana masa ziemniaczana.


Więc nie polecam tam jeść... Proszę o komentarze, PA. Dzisiaj bez zdjęcia ponieważ coś mi nie działa.

            




 Źródła: Fit, Eioba, FG.














4 komentarze:

  1. Zdejmowanie szwów nie jest takie złe jak się wydaje. Będzie spoko! Jeśli cię uraził tamten komentarz to sorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, czemu miałeś usuwane znamię ? Z gór thx za odpowiedź

    Big Mac - moja ulubiona kanapka xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałem usuwane znamię, ponieważ w przyszłości mogło wywoływać groźne choroby np. raka lub inne przerażające rzeczy, więc wole cierpieć kilka tygodni, niż potem umrzeć w wieku 40 lat. Grrrr...

    OdpowiedzUsuń
  4. i jak tam ściąganie szwów? przy tym raczej nie powinno być komplikacji
    miałam kiedyś ściągane z dziąsła

    ja nie lubię jedzenia McDonalds. Nie wiadomo jakie pochodzenie ono ma

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !