piątek, 12 kwietnia 2013

Jak powstały piramidy ? + potrzebna informatyczna pomoc :(

Hej,


istnieje wiele wyjaśnień powstania wielutonowych budowli, mówi się, że to UFO, że to niewolnicy, ale jednak najprawdopodobniej byli to zwykli robotnicy. Groby odkryte w Gizie należą do robotników, w grobach znaleziono zapiski: " Przyjaciele Cheopsa ". Fota:










Istnieją również zapiski, że chłopi z Delty Nilu i Górnego Egiptu wysyłali codziennie, po wyżywienie budowniczych piramid 21 wołów i 23 owce.

II wersja:

  " Do niedawna wszyscy historycy uparcie twierdzili, że piramidy egipskie zostały wzniesione jako grobowce dla faraonów. Na jakiej podstawie wysunięto taką opinię? Jedynym dowodem na to jest napis we wnętrzu wielkiej piramidy, który brzmi:"Chufu"(Cheops). Po przeprowadzeniu badań okazało się, że napis ten nie pochodzi z czasów, w których rzekomo powstały piramidy. Jest to zatem zwykłe fałszerstwo, a ów napis powstał długo po zbudowaniu piramid. Poza tym sarkofag odnaleziony w Wielkiej Piramidzie był pusty i zapieczętowany. To całkowicie obala teorię o grobowcowym pochodzeniu piramid. Czym zatem były te potężne budowle? Najprawdopodobniej były gigantycznymi obserwatoriami astronomicznymi, używanymi do obliczania pozycji gwiazd i planet, do wyznaczania terminów zaćmień Słońca i Księżyca. Skoro starożytni potrafili dokonywać takich obliczeń musieli wiedzieć o tym, że Ziemia jest kulista, obraca się wokół własnej osi i krąży wokół Słońca. Okazuje się więc, że Egipcjanie nie byli tak zacofani jak uważamy. "

 Ja też sądzę, że nie mogli zrobić tego tylko oni, a co Wy o tym sądzicie ?. Co do szwów, nie miałem zdjętych, ponieważ rana się jeszcze nie do końca zrosła... Dziękuję za miłe komentarze i cieplutko Was pozdrawiam. Pa !



Wierzmy, że wiosna w końcu nadejdzie ! :)

                                             UWAGA !!!

Na moim blogu dzieje się coś złego, dziwny napis na poprzednim poście bardzo mnie zmartwił, jednak ostatnio ciągle zeruje się ankieta, co ja mogę zrobić ? Pomóżcie !!!



Źródło: deser/gb-hi

2 komentarze:

  1. Ciekawy temat! Może uda mi się w tym roku zobaczyć piramidy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nagłówki robię w różnych programach ten stworzyłam w 2 :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !