niedziela, 3 marca 2013

Nowy nagłówek :)

Cześć,


długo nie pisałem ale jestem. Pierwsza sprawa to mój nowy nagłówek... Jest troszkę rozmazany bo tak wyszło, ale wykonałem go sam ! I to jest moją satysfakcją, to, że zrobiłem go własnoręcznie. Wczoraj miałem dzień lenistwa i nic specjalnego nie robiłem... Dzisiaj to samo, tylko troszkę nauki i koniec ! Tu dam nagłówek:




Tu wygląda lepiej, ale na miejscu na nagłówek jest rozmazany bo musiałem go poszerzać żeby się zmieścił *.* Teraz to trochę ciasno jest z tym nagłówkiem ale jeszcze go podreperuje ☺.O ! Teraz idealnie i nie jest za ciasno :) Napiszcie czy Wam się podoba ! Być może kiedyś będę tworzył dla innych...



Wiosno, och wiosno !


6 komentarzy:

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !