środa, 6 marca 2013

Text to speech.

Cześć,


w końcu znalazłem czas na posta, a jutro i w piątek kolejny sprawdzian. Może po pierwsze to wczoraj byłem z koleżankami: Agatą i Moniką na dniach otwartych w tym gimnazjum z wysokim poziomem. Dzisiaj napiszę o syntezatorach mowy. NIBY najlepszy na świecie to Ivona, ale to nieprawda, według mnie najlepsza jest: Acapela*  <KLIK>. Synteza mowy polega na wpisaniu algorytmu sztucznej inteligencji. Pamiętajcie, by dziś nie przegapić... czego ? NDINZ, matko kocham ten serial ! Ale chyba każdy go uwielbia :) A teraz takie ładne zdjęcie:












*- Syntezator mowy Acapela zapowiada pociągi w Warszawie ( tak dla ciekawostki ).

4 komentarze:

  1. O Acapeli nie słyszałem, za to o Ivonie - owszem. Tylko dziwne, że Ivony nie ma na chomikuj o_0 Sprawdzę czy Acapela jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardzo ciekawe ;-) az sobie w sieci poszukałam o tym info ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię na dobre i na złe ;p
    Kiedyś było ciekawe ale to z 10 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam na dobre i na zle - uzalezniłam sie i tylko czekam na srode :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !