wtorek, 12 marca 2013

Obiecuję, Crème brûlée i wiele więcej...



Cześć,

po pierwsze obiecuję Wam, że już nigdy nie będę kopiował z Wikipedii, czyli będę pisał własnymi słowami. Druga sprawa to to, że dzisiaj jadłem pyszne Crème brûlée prosto z Francji, mniam. No i apropo tego mydła to wytłumaczenie: jest mało dostępne ( uwielbiam mało dostępne rzeczy LoL ), pięknie pachnie ( kokosem i migdałami ) no i dzięki niemu mam miękkie ręce ( od żadnego mydła takich nie miałem ). Wiem, że napisałem to " wytłumaczenie " ja k dziewczyna, ale nie umiałem inaczej tego napisać. Dzisiaj na kolację jem pizze " Guseppe ", ja Cię, długo o niej marzyłem xd. Niedawno odkryłem pewną stronę na której napisano prawdziwy przepis na Coca-Colę, specjalnie dla Was: <KLIK>. Dziękuję za dużo komentarzy, PA.






A oto odwiedziny mego bloga:

Wykres najpopularniejszych krajów wśród przeglądających bloga

1 komentarz:

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !