poniedziałek, 24 grudnia 2012

24.12.12

Cześć w niezwykły dzień...: WIGILIĘ ( jeżeli ktoś zapomniał ),


Pół dnia robiłem te okropne zadania z matmy, i wreszcie skończyłem ( a zrobiłem dopiero 7 na 18 :( ). Ale już dziś dostanę symulator pociągów, mój wymarzony: " Trainz Simulator ". A wigilia już za ( jeżeli dobrze liczę :) ) przy najmniej u mnie w domu: 5h 55 min i ileś tam sekund. Ja !!! Od początku grudnia myślę tylko o tym. Dobra to krótki wpis z przyczyn wigilijnych hehe. Pa i wesołych świąt, HoHoHo !  



Tumblr_mfj8nd1waq1ryyqw4o1_400_large



8266736678_14421e2924_z_large


5 komentarzy:

  1. Mój kolega ma podobną grę - Symulator Farmy. A co do szablonu to jak wybierasz szablon to później jest jakaś opcja z układem, klikasz to. Potem ci się wyświetla obrazki czy coś takiego. Nie pamiętam dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chodzi o to, że jak się kliknie to " sololos " pod twoim blogiem to wyświetla się IStickPhoto, a to jest płatna strona, i ty za to płacisz 70 złotych ?!

      Usuń
  2. A u mnie Wigilijny czas zaczyna się za 1 h 19 m

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Interesuję się koleją i też mam Trainz Simulator oryginalny, ale trochę stary (2006 czy 04 lub 08 nie pamiętam) ale mam słabego kompa i nie chodzi. Najlepsze jest to, że na jeszcze starszym chodził ;) ale uruchomię na nim (kompie) latem wirusa który go wysadzi, to będzie okazja, aby kupić nowy, bo zawsze rodzice się wykręcają ;) Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ! A tak na marginesie właśnie go dostałem i wolno chodzi, więc grania chyba nie będzie...

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !