niedziela, 30 grudnia 2012

Strażnicy Marzeń

Siemka,


Mój blog chyba stanie się blogiem o filmach :). Dzisiaj znów idę do kina na film " Strażnicy Marzeń ". Nie wiem czy jest tylko dla dzieci, po prostu idę obejrzeć. Idę z MICHAŁEM, nareszcie się z nim spotkam ! Właśnie wróciłem z kościoła, ksiądz na kazaniu mówił, że w niedzielę powinno się spędzać czas  rodziną i nie powinno się spędzać czasu w galeriach handlowych, tylko powinno się czytać Pismo Święte i magazyny katolickie ?! No nie wiem czy to zajęcie dla mnie... A właśnie się do galerii wybieram. Do kina idę na 12:15 więc dosłownie za chwilkę. Jupi !!! Kończę, pa.


560893_10151198438858492_1577431934_n_large



Tumblr_l7corraq8r1qc4obho1_500_large

6 komentarzy:

  1. Ja bym chciała na to iść do kina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo wartościowy z fajnymi tematami i warto na nim dyskutować,pozdrawiam wszystkich blogowiczów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Heiiii ;)
    Zarąbisty post ...a zdjęcia <333333 ŚWIETNE
    oczywiście --->obserwuje bo blog jest świetny ... ten nastrój pozytywnie nastraja ;)

    Zapraszam Cię do mnie ,a może Ci się spodoba

    demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Weronika ogarnij się z tym na wszystkich blogach to piszesz i tym spamujesz. Dzisiaj byłem na Hobbicie w IMaxie w 3D w jednym z 6 kin w Polsce, w których filmy są odtwarzane 30 ileś klatek na sekundę i nie są przycinane i na projektor jest specjalna nakładka ;D Super był cały film czekam na 2 i 3 część ;) Dzisiaj u mnie ksiądz mówił to samo bo był list Episkopatu Polski. Księdzu chodziło bardziej o zakupy, ale tego też nie ogarniam bo na zakupy się czasami chodzi całą rodziną :/ ale ksiądz mówił, że wyrządzamy krzywdę tym którzy muszą wtedy pracować. JA i tak w niedzielę rzadko chodzę do sklepów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam właśnie jakoś tak mówił :D.

      Usuń
    2. a mnie się wcale nie wydaje, że wyrządzamy krzywdę tym, którzy pracują w niedzielę i święta, bo ludzie dzięki temu też mają pracę (o co w dzisiejszych czasach trudno), chodzi bardziej o to, żeby tym ludziom płacić coś ekstra za pracę w niedzielę, a pracodawcy tak nie chcą i tym krzywdzą tych pracujących w niedzielę

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !