poniedziałek, 31 grudnia 2012

31.12.2012

Cześć,


Dzisiaj Sylwek ! U mnie w domu jest mnóstwo przekąsek na Sylwestrową Noc. Jest popcorn, Piccolo, orzeszki, alpejskie mleczko itp. Film " Strażnicy Marzeń " jest bardzo fajny, głównym bohaterem jest Jack Mróz, który nie jest zauważany przez dzieci i przez to nie wie po co istnieje. Jednak pod koniec filmu jest zauważany i staje się STRAŻNIKIEM MARZEŃ ☺. Dzisiaj mam zamiar skończyć te zadania z matematyki, bo jeszcze nie zrobiłem ( zostały mi 3 ). Wieczorem będę czytał Anię z Zielonego Wzgórza a potem super noc. Ale nie będę Was zanudzał moimi planami, teraz o popcornie :), jak mały popcorn może kosztować 8,50zł ?! A średni 9,50zł. Ten popcorn to tłuszcze, sól spożywcza i stara kukurydza ( mowa o popcornie z kina ). Czemu wszystko w kinie jest tak drogie ? np. mała woda mineralna kosztuje 6zł. Naciągacze !!!. TU macie link do SUPER piosenki, zauważyłem, że ostatnio daje dużo linków do piosenek, hmm... Nieważne, Pa.



13787_355024254594987_1762516973_n_large



Tumblr_mfw0qkrnmg1rtam7po1_500_large




5 komentarzy:

  1. Tak, okropne są ceny jedzenia z kina. Kiedyś mój kuzyn kupił jedzenie sobie w KFC i nie wpuścili go do sali kinowej, bo nie kupił u nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do kina noszę swój popcorn robię przed wyjściem w sklepie (Lidlu) kosztuje 2 zł i w mikrofalówce 2 min. Grzeję i w kinie jest jeszcze ciepły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No, ale wiesz dwie dychy za seans i dychę za popcorn?? Raczej w moim przypadku nie wchodzi w grę, bo zbieram na tableta :)

      Usuń
  4. Maciek zostałeś otagowany! Ice.bnx.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !