sobota, 29 grudnia 2012

Hobbit

Hej,


Wczoraj Wam pisałem, że idę do kina na " Hobbita ", ale nie będę opisywał bo była taka prośba w komentarzu, jedyne co zdradzę to, to, że dużo się dzieje i jest śmiesznie. Dzisiaj cały dzień robiłem matmę i czytałem lekturę, u nas w mieście wszedł nowoczesny rozkład jazdy i przejechałem się do " PoloMarketu ".
Dzisiaj znów nie spotkam się z MICHAŁEM  bo ? Bo poszedł na " Hobbita "....☺ Już kolejny dzień spędziłem nic nie robiąc, nie no trochę zrobiłem ! ;). Ok, jutro sylwester !!! My zawsze robimy tak, że włączamy TV, bo lecą albo EXTRA filmy, albo są na TVN, TVP lub Polsacie jakieś noce muzyczne, czy coś w tym stylu. Teraz za lekturę mam " Anię z Zielonego wzgórza ", niezbyt fajne :(, ale da się czytać. Pa ! Miłej soboty, ostatniej w tym roku.


PS: lubicie czytać książki ( nie lektury ) ?


Tumblr_llerakjqlj1qg6h7ko1_500_large


Tumblr_lxiqht6y4o1qlz489o1_500_large



2 komentarze:

  1. Ja na razie mam zamiar w końcu obejrzeć wszystkie części "Władcy Pierścienia" na TVN.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwester nie jest w poniedziałek?? Mi się wydaje, że w poniedziałek, ale nie wiem, bo w czasie dłuższych przerw od szkoły tracę poczucie czasu czasami nie wiem co jest w jaki dzień no i często nie wiem jaki w ogóle jest dzień ;D tak, bardzo lubię czytać książki. Lektury też bo z panią mamy taki układ, że ona nam wybiera jedną, a my pozostałem 2 lub 3 ;) w tym roku ona nam wybrała "W pustyni i w puszczy" a my wybraliśmy "Harry Potter i kamień filozoficzny" i "Wakacje Mikołajka" ;) i dzięki, że nie pisałeś o Hobbicie :) ja jutro idę ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !