wtorek, 25 grudnia 2012

Pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia

Cześć,


Właśnie wróciłem od mojej babci, kontynuowaliśmy naszą tradycję , zawsze w pierwszy dzień świąt jest tak:
- Jeżeli wigilia była u mnie w domu, to w 1 dzień świąt jedziemy do babci.
-Jeżeli wigilia była u babci to w 1 dzień świąt wigilia jest u mnie w domu.
Fajnie, że są święta, ale niestety już się kończą, więc teraz  myślę o Nowym Roku ( Sylwestrze ). Dzisiaj z moimi rodzicami mam " Świąteczny Wieczór Filmowy " :D. My w święta zawsze tak robimy, a nasz repertuar na dzisiaj to:
- Kevin sam w Nowym Jorku ( część )
-Kod Merkury
-Może coś jeszcze :)
Nie mam za bardzo o czym pisać :(, pa.



148615_462772943780478_1562455637_n_large


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !