niedziela, 23 grudnia 2012

wigilia

Cześć,


Zaraz znowu idę do kościoła dowiedzieć się na którą jest PASTERKA ;D. Wczoraj do 23:00, oglądałem z rodzicami filmy świąteczne. Wczorajszy dzień był fajny. Dzisiaj robimy porządki bo wczoraj nie było jak, z powodu np. zakupów. Dzisiaj pójdę ( chyba ) do MICHAŁA, bo nie widziałem się z nim od 5 tyg, NAPRAWDĘ ! No pisałem Wam, że do niego pójdę ale nie wychodziło.... Dobra już jutro wigilia !!!!!!! Ale ja dostanę prezent dopiero w 1 dzień świąt :(. Jak wczoraj oglądałem film to leciała fajna piosenka: <KLIK>.
Jest magiczna i świąteczna. Do jutrzejszego wigilijnego wpisu. Pa.



Tumblr_lr4gqmtulb1qfji2jo1_500_large




2144678055_3481475beb_large


1 komentarz:

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !