środa, 9 stycznia 2013

09.01.13

Cześć,

jestem troszkę zestresowany, bo jutro mam najpróbniejszy sprawdzian szóstoklasisty. Dziękuję za pomoc w poszukiwaniu piosenki ;D. Jutro mam aż 7 lekcji, bo przez ten sprawdzian mamy o 1 lekcję więcej. Dzisiaj byłem na korekcji pleców, pisałem Wam, że na coś takiego chodzę ? Raczej tak ;). Pytałem się już o radia na daawnych blogach ale tu jeszcze chyba nie. Jakiego radia słuchacie w sensie stacji, ja radia Zet, a wy ? Napiszcie w komentarzach ;D. Miłego dzionka, Pa.



3986524856_b2b713a9c3_z_large

2 komentarze:

  1. Ja tylko Rmf MAXXX a reszte ja słucham to z przymusu bo na przykład tata włączy w aucie coś innego ;) a tak to jeszcze swojego bo mam internetowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też Radio Zet. Ale czasami jak jadę autem mama włącza RMF

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !