piątek, 18 stycznia 2013

Piąteczek + nowy SUPER wygląd !

Cześć,


dziś nie poszedłem do szkoły bo się źle czuję :(. Po południu jadę na korki z angielskiego. Właśnie oglądam : " Drake i Josh ", odcinek z dr. Philips ;D. Jestem bardzo pechową osobą, kiedyś jak byłem w " Realu " włączyłem alarm, poważnie, albo kiedyś jak był u mnie kolega to usiadłem na krześle i się pode mną złamało, nie że jestem gruby... Kiedyś przypadkowo przefarbowałem ręcznik, mam wiele śmiesznych przygód :). Dobra, pytania od Darii :

1. Czemu założyłaś/eś bloga?
2. Czy masz jakieś zwierzę? Jak tak, to jakie?
3. Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?
4. Od jak dawna prowadzisz bloga?
5. Czy masz drugie imię? Jeśli tak, to jakie?
6. Ulubiony dzień tygodnia?
7. Ulubiona piosenk ana dziś?
8. Kierujemy się sercem czy rozumem?
9. Łatwo podejmujesz precyzje?
10. Masz coś co bardzo cię przeraża?
11. Podróż w przyszłość czy w przeszłość? ;-)))
Dużo tych pytań !

                                               Odpowiedzi:

1. Tak sobie.
2. Mam psa.
3. Pop
4. Od dwóch lat.
5. Tak, Bartosz.
6. Sobota.
7. Nie mam ulubionej piosenki.
8. Sercem.
9. Precyzje, chyba decyzje, a jeżeli decyzje to TAK.
10. Nie.
11. W przyszłość.

Nie układam własnych, TOYAR: Ty też jesteś chory ? Bo o tej porze to powinno się iść do szkoły ;D. PA.



Tumblr_mgqi8gaomn1rywy3ko1_500_large

2 komentarze:

  1. Eeeee to nic, że masz takie przygody. U mnie w klasie dziewczyny opowiadały, że rok temu pan od historii stanął na krzesło i się załamało. To pomyśl jaki on wstyd musiał czuć przed całą klasą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chory?? Oj tam szkoła, szkoła poczeka :D nie no dzisiaj mieliśmy na późniejszą :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !