poniedziałek, 21 stycznia 2013

O CHIPSACH

Cześć,

dzisiaj przygotowałem dla Was notkę tematyczną o chipsach. Każdy zna ten popularny i smaczny przysmak, jadnak czy każdy czyta skład tego smakołyku ? Nie ! I to jest problemem ludzkości, że nie wiedzą co jedzą. Zdrowe są chipsy zwykłe, solone właśnie mam paczkę chipsów " Top Chips ", które mają w sobie ( niby ) tylko ziemniaki i olej roślinny czyżby ? Pod spodem jednak pisze małym drukiem: " Może zawierać śladowe iliści mleka, soi, glutenu i gorczycy " Przecież to bez sensu ! Czemu nie wymienią tych substancji w opisie składu ? Mniejsza o to. Teraz o chipsach smakowych. Dosypują do nich " GLUTAMINIAN MONOSODOWY. Co to ? To substancja która polepsza smak i przy okazji uzależnia... Słyszałem, że ta substancja działa jak... NARKOTYK. Bardzo straszne :(. W chipsach smakowych występuje także: guanylan disodowy ( substancja podobna do glutaminianu ) i wiele sztucznych barwników, w chipsach prawie w ogóle nie występują barwniki naturalne. Reszta składników to przyprawy. To właśnie był mój post ;D. Mam nadzieję, że się Wam podobał. W szkole miałem poprawę sprawdzianu, kartkówkę i wiele śmiechu ( jak zawsze ). Dzisiaj jest dzień dużej depresji i złego samopoczucia więc trzeba być wesołym i optymistycznym ☺. Dzisiaj dostałem prezent od babci: Płytę z próbnymi testami szóstoklasisty ! Będę sobie ćwiczył w ferie ☻. Oczywiście babcia dostałe ode mnie prezent, w sobotę na przyjęciu z okazji przedwczesnego dnia babci i dziadka :) Dzisiaj śniło mi się jabłko wieprzowe z mlekiem ... Całą noc było mi niedobrze i miałem nudności. Wiem, moje sny są dziwne :^). Pa, dobranoc i miłego wieczoru.


497718196288499807_ia6sn9xg_c_large



2 komentarze:

  1. My na technice mieliśmy ten temat o chipsach. Chipsy składają się głównie z ziemniaków, trochę tłuszczu (oleju) i malutko konserwantów, barwników i chemii (wg. Tego co mieliśmy na technice) i rzadko jedzone nie są za bardzo szkodliwe. Ale ja się odchudzam, więc... :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !