czwartek, 17 stycznia 2013

I'm sorry !

Cześć,


długo nie pisałem bo miałem w szkole porządne zamieszanie. Dziś dostałem masakryczne oceny, nawet nie chce pisać jakie. Dzisiaj mój tata przywiózł pyszne pączki z piekarni " Mak ". Mmmm.... PYCHA ! Dowiedziałem, że do Polski wróciła moja dawna pani korepetytorka OLA, pisałem na dawnym blogu, że wyleciała do Holandii. Planuje sobie, że w sobotę pójdę do kina na Ralpha Demolkę, bo jutro chyba nie, być może w ogóle nie pójdę, bo coraz gorzej się czuję... :( Ostatnio zacząłem czytać BRAVO, koledzy mówią, że to dla dziewczyn, a dziewczyny, że nie tylko. Więc, jak to jest ? Napiszecie mi ? Odpowiem na pytania jutro bo się źle czuję, to jest masakryczny tydzień... Pa.




Tumblr_mg87d3ruck1rih10jo1_500_large

 

2 komentarze:

  1. Mmm... ponczusie :p
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bravo kiedyś czytał mój starszy brat więc myślę, że nie tylko dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !