sobota, 12 stycznia 2013

Aha !

Cześć,

 tytuł jest dość dziwny bo nie miałem pomysłu... Dzisiaj wstałem i od razu pojechałem z tatą na zakupy do Auchanu, tylko z tatą, bo mama jest chora :(. Było super, kupiliśmy rzeczy głównie spożywcze a dla mnie BRAVO i moje ulubione mydło "ABE" ;D. Potem był obiad, czyli żurek i parówki BERLINKI, o których niedawno pisałem :). Teraz dokończyłem odrabianie lekcji i chyba poczytam BRAVO, bo nie mam co robić, wszyscy moi znajomi mieszkają w centrum, a ja ? Na osiedlu, oczywiście też w mieście, ale nie w centrum. Michał pewnie gdzieś pojechał, no to co mam innego robić ? :( Hmm, nabrałem nagle wielkiej ochoty na pączki ! Zadzwonię do babci, żeby mi upiekła ;D. Pa.





3 komentarze:

  1. Widzę, że zmieniłeś szablon! Ładny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pączki tuczą :D ale i tak je lubię ;) ja mieszkam w pewnej dzielnicy daleko od centrum (ale bezpośredni autobus) a, że miasto duże to jest ponad 40 szkół wiec moi znajomi mieszkają na tej samej dzielnicy. Nie na osiedlu, ale na dzielnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ;)
    Zostałeś u mnie nominowany:
    http://www.rozanszczanka-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !