czwartek, 24 stycznia 2013

Że co ?

Cześć,


wczoraj miałem specjalne spotkanie indywidualne. Każdy z szóstej klasy je miał. Polegało to na tym, że są cztery stoliki ( bo 4 klasy ) a,b,c,d ( bo klasy od a, do d. ). Był wychowawca i jeszcze jeden nauczyciel. Mój wychowawca to pani ANIA ( ma 28 lat ) i pani od przyrody która ma ponad 50 lat... To spotkanie było o tym próbnym sprawdzianie ( tym najpróbniejszym ). Omawialiśmy tam punkty, wyniki tego sprawdzianu i oceny semestralne. Muszę się pochwalić bo sprawdzianów było pięć, ja dwóch nie pisałem, moje pierwsze wyniki to 20pkt, i 22pkt. A ostatni wynik to 29pkt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Może dla omnibusów nie jest to spore ale na mnie to coś wielkiego :). A średnia to 4,1. Też nie wielka, ale zawsze. Mam same 4 i 5, tylko jedna 3 ( domyślacie się, że z matmy... ). No więc jestem szczęśliwy. Miłego wieczoru. Pa.









2 komentarze:

  1. To fajnie że masz takie dobre oceny :D słuchaj mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Ale najpierw pytanie: czy grasz w jakieś strzelanki typu Counter-Strike?

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !