czwartek, 10 stycznia 2013

Let It Snow !

Hej !


Dzisiaj pisałem ten sprawdzian i normalnie masakra ! Dlatego, że na ten sprawdzian nie można się spóźnić nawet pięć minut :( Dobra dziś byłem z klasą w muzeum, było bardzo fajnie, taki jeden Mateusz i reszta chowali się za półki z minerałami i rzucali ćwiczeniami od przyrody ;D. Wygldało to bardzo ciekawie :). U mnie pada śnieżek, jupi !. W końcu. O ! Jeszcze jedno, jak wraałem ze szkoły to autobus był cały zapchany... Z głośnika usłyszałem mój przystanek i wstaje, autobus zakręca a ja padam na jakąś starszą panią a ona: Aaaa !. Potem jeszcze walnąłem plecakiem w twarz jaką inną panią. Fajne mam przygody, co nie ? Dobra, Pa.


393013_571130579569832_906405753_n_large

4 komentarze:

  1. A jak myślisz - jak Ci poszło?? Mój kolega mówił, że z matmy było trudne. A z tym autobusem weź, ja raz gdybym się nie rył to bym musiał wysiąść przystanek dalej ;) ogólnie puszczają jakieś krótkie autobusy jak jest dużo ludzi a rano jak jest mało to dają długie (u mnie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dobrze mi poszło. Matma była trudna, a reszta łatwa.

      Usuń
  2. Śmieszna przygoda. Kiedyś jak byłam z klasą w Warszawie moja koleżanka o mało na drzwi które się otwierały nie spadła (jechaliśmy metrem). Właśnie a jaki był w tym roku próbny trudny czy łatwy?

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !