wtorek, 19 lutego 2013

Dentysta

Cześć,


dzisiaj byłem u dentysty.... Było okropnie, miałem borowanie, bardzo mnie bolało, i nic nie mogłem jeść przez godzinę, a ja uwielbiam jeść, i przez to cierpiałem ☺. Wróciłem i musiałem robić lekcje, uczyć się, a jutro mam muzykę i musiałem nauczyć się piosenki " Kurki Trzy " : solmizacyjnie, literowo i słownie, i te nuty będę musiał jeszcze na pięciolinij zapisać , także solmizacyjnie i literowo. Makabra ! Dzisiaj bardzo późno piszę tego posta, a jeszcze muszę wlecieć na wasze blogi, więc PA.




5 komentarzy:

  1. Ja nienawidzę uczyć się piosenek na muzykę, ostatnio w ogóle ją znienawidziłam. ;< Współczuję borowania! Ja do dentysty chodzę co dwa tygodnie, ale na razie tylko na lakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedługo się wybieram do dentysty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak przez godzinę nic nie jadłeś to chyba się nic nie stało ;p
    powodzenia na muzyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie możesz przeżyć bez jedzenia? O, a ja właśnie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też grałam kurki trzy na flecie ;)
    http://www.rozanszczanka-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !