czwartek, 28 lutego 2013

Zabawkowa troska

Cześć,


znowu piszę o moim Torku, ale myślę, że Was już tym nie zanudzam :). Mój Torek jak ma swoją zabawkę to się nią opiekuje, a jak zapiszczy to do niej podbiega, liże ją i łapie ją w pyszczek. Mam w planach jutro dać Wam zdjęcie tej zabawki. W szkole jak zwykle, klasycznie, jutro spr z historii i kartkówka z matmy ( miała być dzisiaj ale pani przełożyła ). Dzisiaj miałem w szkole dzień muzyki i dwie lekcje tańczyliśmy na sali gimnastycznej, wystąpiły wcielenia: Zofii Nowakowskiej, Michaela Jacksona, Lady Gagi i wielu innych. Najbardziej podobała mi się Zofia Nowakowska ^^ z piosenką: " Na skrzydłach roztańczonych marzeń ". Tutaj link do niej <KLIK>. Daria Rożańska: o jakie zdjęcie chodzi ? Dobranoc i PA.

3 komentarze:

  1. Taniec - lubię to xDD żart, nie lubię :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dzisiaj kartkówkę z historii i z angielskiego oraz sprawdzian z polskiego, ale na moje szczęście nie idę dzisiaj do szkoły. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim blogu (http://rozanszczanka-daria.blogspot.com/) jest konkurs, na zdjęcie zwierzaka, i pisałeś że weźmiesz udział, a focię masz na blogu, ale nie mogę jej znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !