niedziela, 3 lutego 2013

Reklamy

Cześć,


dziękuje za aż 5 komentarzy. Teraz o reklamach. Reklamy jednych wkurzają, a drudzy lubią je oglądać... Ja jestem z tej drugiej drugiej grupy, bardzo lubię przerwy reklamowe ☻. Ja zawsze mam jakąś swoją ulubioną, i oto moje ulubione:


                                                        Wprost uwielbiam tę reklamę !
 
                                                  Piosenka z tej reklamy jest CUDOWNA !!!!


Najdłuższe reklamy są na TVN-ie i Polsacie. Wczoraj nie mogłem dodać posta, ani w ogóle kompa nie miałem do dostałem szlaban 1-2 dniowy :(. Niestety jestem troszkę smutny bo wycieczka na Śnieżkę została odwołana... Kuzyna też nie przyjadą, bo mojemu wujkowi umarł ojciec... No i ferie spędzę w domu. Szkoda :^(. Pa.



10 komentarzy:

  1. Szkoda :c a co do reklam to chyba sobie zainstaluję AdBlock+ na kompie a w tv reklam się nie da wyłączyć, więc... Ja jak idę oglądać jakiś film to chciałbym go obejrzeć od razu w całości, a nie, że w najlepszym momencie reklama. Niektóre reklamy są fajne - fakt, ale i tak ich nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem fanką reklam :/ Szczególnie tej o vita- miner. Tak sztucznie głupio śpiewają. Chyba, że reklamy z małymi dziećmi, są takie urocze :)
    P.S. Zapraszam do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nie chcesz wziąć udziału w konkursie :( Przecież chodzi o dobrą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo będę musiał podawać adres itp.

      Usuń
    2. Nie, wystarczy, że wkleisz link w notce. No ale trudno, jak nie chcesz nie namawiam.

      Usuń
  4. Nie podzielam twojego entuzjazmu do reklam... ale za to blog bardzo mi się podoba! zapraszam również na http://totwojczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za reklamami ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ... Ja tez lubię reklamy ;))

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !