czwartek, 21 lutego 2013

Warszawa + Więcej o: Kotach

Cześć,


moja mama wyjechała w delegację do Warszawy. Z tej przyczyny jestem sam w domu z tatą. W szkole nic nowego się nie działo, a jutro o 18, 19 muszę z tatą wyjeżdżać do Wrocławia na dworzec. Z powodu nudy napiszę Więcej O:. Teraz o kotkach:


  • Kot domowy– udomowiony gatunek małego, mięsożernego ssaka z rzędu drapieżnych z rodziny kotowatych. Przez ludzi ceniony jako zwierzę domowe oraz z powodu jego zdolności do niszczenia szkodników. Koty zostały udomowione około 9500 lat temu i są obecnie najpopularniejszymi zwierzętami domowymi na świecie. Gatunek prawdopodobnie pochodzi od kota nubijskiego, przy czym w Europie krzyżował się ze żbikiem.
To tyle o nich, ja za nimi nie przepadam, wolę psy :). PA.



10 komentarzy:

  1. Ja jutro jadę do Katowic pociągiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę psy, choć nie mam nic przeciwko kotom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobna uwaga: w tytule bloga powinno być "porę", a nie "pore". Wybacz za moją czepliwość, ale strasznie mnie rażą ortografy ;)

      Usuń
    2. To nie ja to wykonywałem, taki mi przysłano :)

      Usuń
  3. Kocham koty, ale bardziej interesuję się psami. Bardzo ciekawe informacje, na pewno komuś się przydadzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też wolę psy ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !