sobota, 23 lutego 2013

Świat Wiedzy

Cześć,


wczoraj dostałem czasopismo: " Świat Wiedzy ". Zafascynowało mnie ! Czytałem wczoraj jeszcze po 11-tej a dzisiaj obudziłem się o siódmej i czytałem ponad godzinę. Jest super, moje ulubione artykuły to: " Czy istnieje świat, między życiem a śmiercią ? " i " Jak algorytmy rządzą naszym życiem ? ". Ta gazeta jest niesamowita :). Jest o wiele lepsza i ciekawsza od Bravo czy NAWET Victora Juniora, oczywiście według mnie. Wczoraj byłem na dworcu i jest normalnie pusty wszystko co tam jest to : bar, kawiarnia i kiosk. Taki wielki dworzec a stoi pusty... Dobra gorąco Wam polecam tą gazetę bo jest inspirująca, kosztuje grosz więcej niż victor junior a ma ponad sto stron i jest o wiele lepsza. Taka prawda. Dobra lecę na wasze blogi, i czytać gazetę. PA.


Oto reklama tej gazety ( aktualny numer ):





4 komentarze:

  1. A ja ostatnio byłem na dworcu w Katowicach :D dzisiaj wieczorem napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze miałam ochotę kupić tą gazetę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tę gazetkę widziałam w bibliotece, ale nie czytałam jej nigdy. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta..."Świat Wiedzy" to rozumiem,ale "Bravo"-porażżżka!Nie powinno być wspomniane o tych dwóch czasopismach w jednym poście,bo przecie to się nie godzi...

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !