czwartek, 7 lutego 2013

Tłusty czwartek + Więcej o: ORTOPTYCE

Cześć,


przypominam o tłustym czwartku, więc jeśli ktoś jeszcze nie skosztował tradycyjnego smakołyku to niech pędzi do cukierni ! :). Teraz powiem Wam, że zamierzam co jakiś czas pisać posty z serii : " Więcej o " TO jest pierwszy z tych postów. Dzisiaj jak w tytule: o ortoptyce, wiem, że już mogę Was troszkę zanudzać, ale często jak o tym piszę to pytacie jak tam jest, co tam jest itp. Dobra teraz wszystkie informacje o niej:

  •  Jest tam miła pani Ewa :)
  • Każde urządzenie ma swoją nazwę, a oto one: PSTRYKACZE, NUDZIARZ, PISZCZAŁKI, ŚLIMAK, RYSOWANIE.
  • Jest tam bardzo gorąco, straszne !
 To tyle. Dzisiaj zjadłem 7 i pół pączka :) To chyba nie tak dużo... Pani z ortoptyki zjadła dwa i mówiła, że to dużo. Chyba dba o figurę ;D. Dobra napiszcie mi ile zjedliście pączków *.*. Dobranoc.




5 komentarzy:

  1. akurat ja 3, ale nie ma to duzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ok. 8. Od poniedziałku do piątku będę biegał może schudnę ;D
    zycie-toyara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow 7 pączków , jak dałeś rade?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja 2. Może napiszesz do czego służą dane przyrządy na tej ortoptyce, bo ja w ogóle nie wiem. ;D Proszę napisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych pączków zjadłeś ;o !
    Świetny pomysł z tym "więcej o"

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !