niedziela, 10 lutego 2013

Przygnębienie + Więcej o: PSACH

Cześć,


już jutro: école. Czyli szkoła. Jestem tym baaardzo przygnębiony. No a dziś post z serii: "Więcej o". Umówmy się, że takie posty będą co weekend. Ok ? Dzisiaj o psach, uwielbiam psy, sam mam jednego, ale się ich boję... Kiedyś mnie jeden gonił, mam świadka ( kolegę ) ale rodzice mi nie wierzą ! Dobra, pies to najlepszy przyjaciel człowieka, psy są różnych ras, różnych wyglądów i różnych narodowości :). Teraz info o nich:



  • Pies domowy – udomowiona forma wilka szarego, ssaka drapieżnego z rodziny psowatych (Canidae), uznana przez niektórych za podgatunek wilka, a przez niektórych za odrębny gatunek opisywany pod synonimicznymi nazwami Canis lupus familiaris lub Canis familiaris. Od czasu jego udomowienie powstało wiele ras znacznie różniących się morfologią i cechami użytkowymi. Rasy pierwotne powstawały głównie w wyniku presji środowiskowej, a rasy współczesne uzyskano w wyniku doboru sztucznego.
      
Tylko nie rozumiem, jak z tego:
 

Wilk szary

Zrobiło się to:

Słodki piesek :)
 Jak ?! :D. A teraz zdjęcie mojego słodkiego Torka ( tak ma na imię: Torek ) wzięło mi się od wtorku ;D. :


Mój piesek ☻



8 komentarzy:

  1. Hm... bardzo ciekawy post i blog! Ja niestety nie posiadam psa... ;< W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    www.dziennik-zwyczajnej-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobnie mam psa, ale innych się boję.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to rodzice Ci nie wierzą, jeśli pogryzł cię pies powinien Cię zbadać lekarz!
    mnie też kiedyś ugryzł pies, bezdomny. Miałam badania czy nie był wściekły

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny ten twój piesek, ja mam swojego ale u babci i jest straszne duży

    OdpowiedzUsuń
  5. jakiego masz fajnego pieska ! super jest <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !