czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki ? Lubię to !

Cześć,


dziś Walentynki. Na waszych blogach mówicie, że ich nie lubicie... Czemu ? Ja tam lubię, u mnie w szkole działa Poczta Walentynkowa. I z tej poczty doszła do mnie walentynka, a cała klasa: uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.................................. Od mojej koleżanki Agaty, ja także jej dałem, to tak symbolicznie :). A wy dostaliście ? Napiszcie w komciach. A teraz świeża dawka informacji o walentynkach:

  • Walentynki (ang. Valentine's Day) – coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, którego wspomnienie liturgiczne w Kościele katolickim obchodzone jest również tego dnia.
    Zwyczajem w tym dniu jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne (często pisane wierszem). Na Zachodzie, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, czczono św. Walentego jako patrona zakochanych. Dzień 14 lutego stał się więc okazją do obdarowywania się drobnymi upominkami.

    No i miałem fajny dzionek, tak jak pisało w moim horoskopie ☺. Walentynka od Agaty przeszła sesję zdjęciową, a oto ona:


    Moja walentynka
    Walentynka 2
     
I jeszcze takie ładne zdjęcie :).
  Lecę na wasze blogi i napiszcie: czy dostaliście jakąś walentynkę, ale jak nie chcecie to nie :). PA.

5 komentarzy:

  1. U nas w szkole działała poczta walentynkowa przed feriami, ale nie dostałem Walentynki i dużo osób nie dostało, bo większość osób daje sobie osobiście a nie przez pocztę jednocześniej tak, żeby nikt nie widział. Koledzy mi mówili, ja w tym roku nie robiłem, tylko na fb wysłałem życzenia :D no ale nie lubię Walentynek, hejtuję je xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię walentynek ponieważ nie wierzę w miłość (bez urazy dla innych)...Nawet jeżeli to jak się kogoś rzeczywiście "kocha" to powinno mu się to pokazywać codziennie, a nie raz do roku ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to już stara jestem hehe my się walentynkami nie wymieniamy ;) ale za to miło spędzamy ten dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam walentynkę od mamy :) U mnie w szkole też działa poczta walentynkowa, ale przez nią 6 klasy robią sobie z innych żarty...

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jest taka poczta.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !