piątek, 1 lutego 2013

Post z zupełnie innej beczki

Witajcie,


teraz napiszę o co mi chodzi. Chodzi mi o banki muzyki... Tak, na takich stronach są bardzo fajne piosenki ! Mało znane, czyli najlepsze jakie mogą być. Dzisiaj przeglądałem Jaguarca ▬> ☻. I znalazłem wiele cudownych piosenek, a najlepsze to: Matthew Puckett - Don't Make Me Say It, oraz piękna uspakajająca melodia: Silvano Chimenti - Candlelight... Z tą melodią można przenieść się do krainy marzeń... Dzisiaj była znów ta ortoptyka... Dobra, jutro idę do kina, a w poniedziałek jadę na Śnieżkę z kuzynami ! Będzie super. Kończę bo mam popołudnie pełne obowiązków: pójście do sklepu, zrobienie próbnego testu szóstoklasisty i czytanie książki. Dzisiaj znowu bez zdjęcia, niestety :(. Pa.

5 komentarzy:

  1. piszesz bardzo fajne posty, ciekawe czy naprawdę też jesteś takim fajnym chłopakiem jak na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczę te banki muzyki, ale ja nie lubię uspokajających piosenek, bo one mnie jeszcze bardziej rozdrażniają :D coś cięższego ale nie heavy metal xDD nie wiem, zobaczę. A tb polecam na YouTube obejrzeć niekrytego krytyka. To znaczy oglądać bo cały czas daje odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, pierwszy raz słyszę o takim banku muzyki ... ;))
    http://rozanszczanka-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o czymś takim ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !