poniedziałek, 4 lutego 2013

Licencja na wychowanie = Audio Network !

Cześć,


w wakacje Wam pisałem, że oglądałem z mamą " Licencję na wychowanie ". W odc. 89, na końcu leciała extra piosenka ! Szukałem jej, aż do dzisiaj... Pisałem Wam, że przeglądam te Jaguarce itp. I jak przeglądałem te strony, przypomniało mi się, że słyszałem w niej: Friends Forever. Wpisałem w        wyszukiwarkę te dwa słowa i znalazłem ! Byłem taki szczęśliwy :) Piosenka nazywa się: Barrie Gledden & Tim Reilly - Friends Forever. Dobra muszę Was pokomentować ;D. PA.

Fota z mojego archiwum...


UWAGA: Znowu zmieniłem tytuł bloga, ale nazwa na nowym nagłówku to: I Live In Poland ;) ( nie wiem skąd mi się to wzięło...)

8 komentarzy:

  1. w lece na bloga w lece :D dziękuje za zaproszenie ;D
    mogłeś dać do wpisu tą piosenkę albo chociaż link bo tak to nikomu się nie chce szukać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wszystkich: http://www.audionetwork.com/show-production-results.aspx?stype=4&keywords=Friends%20Forever&&order=5 Miłęgo słuchania ;D

      Usuń
  2. Jakby co zawsze w telewizji jak są napisy to w dziale "muzyka" są tytuły piosenek. Przydało mi się to kilka razy, więc napisy też warto oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Są takie piosenki które tak chodzą po głowie że nie można żyć normalnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się zawsze cieszę gdy długo szukam piosenkę i po czasie ją znajduję. Czasami trwa to nawet kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/łaś posta, to skomentuj ! Każdy komentarz sprawia mi przyjemność i jest dla mnie motywacją oraz natchnieniem na napisanie kolejnego posta :). Za Twój komentarz postaram Ci się odwdzięczyć. Dziękuję !